The Kinks - Sunny Afternoon (Official Audio)

www.youtube.com

Lyrics:

The tax man's taken all my dough, And left me in my stately home, Lazing on a sunny afternoon. And I can't sail my yacht, He's taken everything I've got, All I've got's this sunny afternoon. Save me, save me, save me from this squeeze. I got a big fat mama trying to break me. And I love to live so pleasantly, Live this life of luxury, Lazing on a sunny afternoon. In the summertime In the summertime In the summertime My girlfriend's run off with my car, And gone back to her ma and pa, Telling tales of drunkenness and cruelty. Now I'm sitting here, Sipping at my ice cold beer, Lazing on a sunny afternoon. Help me, help me, help me sail away, Well give me two good reasons why I oughta stay. 'Cause I love to live so pleasantly, Live this life of luxury, Lazing on a sunny afternoon. In the summertime In the summertime In the summertime Ah, save me, save me, save me from this squeeze. I got a big fat mama trying to break me. And I love to live so pleasantly, Live this life of luxury, Lazing on a sunny afternoon. In the summertime In the summertime In the summertime

Google 翻訳

[詩1]
税務当局は私の生地をすべて取った
そして私の荘厳な家に私を残しました
晴れた日の午後を過ごす

そして私はヨットを航海することはできない
彼は一生懸命にやっているよ
私はこの晴れた午後

[コーラス]
私を救いなさい、私を救って、この圧搾から私を救いなさい
私は大きな脂肪ママが私を壊そうとしている

私はとても楽しく生きるのが大好き
この贅沢な人生を生きる
晴れた日の午後を過ごす

夏季には、夏季に
夏季には

[詩2]
私のガールフレンドは私の車で走っています
そして彼女の母とパに戻った
酔っ払いと残酷な物語を伝える

今私はここに座っている
私の氷の冷たいビールで飲み物
晴れた日の午後を過ごす

[コーラス]
助けてください、助けてください。
さて、なぜ私は滞在すべきなのか2つの理由を教えてください

私はとても楽しく生きるのが大好き
この贅沢な人生を生きる
晴れた日の午後を過ごす

夏季には、夏季に
夏季には

ああ、私を救いなさい、私を救いなさい、この圧搾から私を救いなさい
私は大きな脂肪ママが私を壊そうとしている

私はとても楽しく生きるのが大好き
この贅沢な人生を生きる
晴れた日の午後を過ごす

夏季には、夏季に
夏季には、夏季に
夏季には